باندینگ دندان فاصله دار فیلم لمینت کامپوزیت دندان فاصله دار

باندینگ دندان شکسته جلو باندینگ دندان چگونه است

باندینگ دندان فاصله دار فیلم لمینت کامپوزیت دندان فاصله دار

باندینگ دندان شکسته جلو باندینگ دندان چگونه است

آیا میتوانم لمینت ثابت دندان را بعد نصب بردارم و تعویض کنم

ایا میدانید در جهان  بهترین درمان های زیبایی دندان لمینت دندان میباشد. به این ترتیب هر کسی می تواند لبخندی زیبا و دندان های سفید و حتی دندان هایی داشته باشد. بخش های زیبایی و درمانی بسیاری در صنعت دندانپزشکی برای دندان های کامل و تمیز وجود دارد و لمینت به دلیل استحکام و زیبایی خود یکی از بهترین ها است.این نگرانی بسیاری از افرادی است که می خواهند دندان های طبیعی داشته باشند. انتخاب رنگ برای لمینیت های دندان (هم کامپوزیت و هم سرامیک) موجود است. از رنگ های طبیعی شبیه به دندان های خودتان گرفته تا سفید یا خیلی سفید و یخی.توصیه دکتر به بیمارانش این است: هر چه رنگ لمینت طبیعی تر باشد زیباتر و همیشه شیک تر! با این حال، انتخاب رنگ نهایی با نظر بیمار انجام می شود.




ساخت لمینت دندان چقدر طول میکشد



ساخت لمینت دندان چقدر طول میکشد :

 

ساخت لمینت دندان در لابراتوار با مواد مخصوص دو هفته زمان می برد. مواد و قالب ها بر اساس قالب های فکی ساخته می شوند که پس از آماده سازی برای پزشک شما ارسال می شوند. این فاصله 15 روزه تا آماده شدن قالب، نیاز به مراجعه به بیمارستان را از بین می برد، فقط منتظر نصب قالب باشید.




آیا میتوانم لمینت دندان را بعد نصب  بردارم:


از انهجایی که لمینت روی دندان قرار میگردن برداشتن لمینت امکان نداد  مگراین  که دندان از زیر لمینت  شما  پوسیده شده باشد و نیاز به  درمان داشته باشد. در موقعی  می‌توانید لمینت را بردارید که قصد روش‌های زیبایی دیگری دارید . پس قبل از این کار به خوبی از تصمیم خود را بگیرید تا دچار مشکل نشوید.



لمینت ثابت دندان




جمع بندی :


 عوارض لمینیت دندان به نسبت دیگر روش‌های بسیار کم  هستش. این روش زیبایی خفن به نسبت کامپوزیت دندان بسیار مقاوم‌تر و طول عمر بیشتری هم دارد. توجه نمایید در صورت رعایت نشدن بهداشت دهان و لثه و مسواک نزدن، دندان‌ زیر لمینت  پوسیده می‌شود.  باید لمینیت به طور کامل از دندان برداشته شود و هزینه نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد