باندینگ دندان فاصله دار فیلم لمینت کامپوزیت دندان فاصله دار

باندینگ دندان شکسته جلو باندینگ دندان چگونه است

باندینگ دندان فاصله دار فیلم لمینت کامپوزیت دندان فاصله دار

باندینگ دندان شکسته جلو باندینگ دندان چگونه است

چرا و به چه دلیل باندینگ دندان دوام زیادی ندارد؟

بسیاری از درمان های دندانپزشکی انقلابی در حال حاضر جایگزین روش های مرسوم شده اند. باندینگ دندان یکی از آن روش های دندانپزشکی پیشرفته ای است که راه حلی برای بسیاری از مشکلات زیبایی دندان ثابت شده است. با عملکرد ترمیمی این فرآیند، دندانپزشکان به راحتی می توانند ظاهر دندان ها را بهبود بخشند و لبخندی گسترده و مطمئن به شما هدیه دهند. باندینگ دندان یک جراحی یک بار ویزیت و بسیار مقرون به صرفه است.


علیرغم داشتن مزایای قابل توجه بسیار، این درمان زمانی که نتایج آن را با سایر روش های ترمیمی دندان مقایسه کنید، مزایای طولانی مدتی ندارد. این باعث نمی شود که درمان باندینگ به یک گزینه بد تبدیل شود. می توانید شاهد ماندگاری اثرات آن به همراه سایر فواید آن حداقل تا دو سال باشید. با این حال، مانند سایر درمان‌ها، ضروری است که تمام نتایج احتمالی چنین روش دندانپزشکی را قبل از انتخاب آن در نظر بگیرید.



بیشتر بخوانید : 

روکش موقت لمینت دندان چیست و چقدر برایمان عمر خواهد کرد




باندینگ دندان چیست؟




باندینگ دندان چیست؟

این فرآیند به کاربرد مصنوعی رزین کامپوزیت بر روی دندان‌های آسیب دیده و تغییر رنگ داده شده اشاره دارد. در عوض، این رزین پلاستیکی با رنگ دندان شما ترکیب می شود. علاوه بر این، شما می توانید باندینگ را به دلایلی مانند شکستگی، شکستگی یا پوسیدگی دندان انتخاب کنید. محلول آرایشی می تواند مکمل مفیدی برای مراقبت از دهان شما باشد.


چه مدت طول می کشد؟

دندانپزشک شما می تواند درمان باندینگ را برای چندین عملکرد زیبایی به شما توصیه کند. می‌توانید بین روکش‌های چینی و رزین کامپوزیت برای رفع ترک‌های دندان، تراشه‌های پرکننده و مشکلات تغییر رنگ شدید دندان انتخاب کنید. اگر بودجه لازم برای ونیرها را ندارید، دندانپزشکان شما ممکن است باندینگ را به عنوان جایگزینی برای سایر درمان های دندانپزشکی گران قیمت به شما پیشنهاد دهند.


لازم به ذکر است که باندینگ دندان ممکن است هزینه کمتری برای شما داشته باشد، اما طول عمر آن بین 4 تا 12 سال است. این طول عمر از فردی به فرد دیگر متفاوت است زیرا طول عمر این بهبودهای دندانی به روال بهداشت دهان و دندان شما بستگی دارد.


چرا و به چه دلیل باندینگ دندان دوام زیادی ندارد؟



پرکننده های کامپوزیت

این گزینه یکی از شگفت انگیزترین کاربردهای درمان باندینگ است. مردم آن را برای پر کردن با ظاهر طبیعی انتخاب می کنند. پرکننده های کامپوزیتی جایگزین باکیفیتی برای پرکننده های فلزی هستند که پس از یک سال از بین می روند. به دندان های شما رنگ خاکستری نامطلوبی می دهد.در مقابل، اگر دندانپزشک شما پرکننده کامپوزیتی را انتخاب کرده باشد که کاملاً با رنگ دندان شما مطابقت داشته باشد، بیش از پنج سال دوام نخواهد داشت.


چرا باندینگ دندان دوام زیادی ندارد؟



چرا باندینگ دندان دوام زیادی ندارد؟

خوردن آب نبات سخت یا تکه های یخ با سبد خرید ترکیبی مبارزه می کند خوردن اقلام چسبنده پیوند دندان را خراب می کند مصرف بیش از حد نوشیدنی های کافئین دار مانند قهوه و چای استفاده ناکافی از نوشیدنی های الکلی مانند به طور کلی، باندینگ دندان با پر کردن کامپوزیت هزینه کمتر و روشی بدون درد است، اما بسیار مهم است که اقدامات


 بهداشت دهان و دندان مانند موارد زیر را انجام دهید:


مسواک زدن منظم (نه با شدت)اطمینان حاصل کنید که به طور منظم با تکنیک صحیح نخ دندان می کشیدهر سه ماه یکبار برس خود را عوض کنیداستفاده از خمیر دندان و مسواک با کیفیتمراجعه به معاینات منظم برای باندینگ کامپوزیت برای ماندگاری طولانی آن ضروری استسوالات بیشتری دارید و به راهنمایی نیاز دارید که کدام گزینه برای شما بهتر است؟ کارکنان دندانپزشکی آموزش دیده ما همیشه آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. ما می‌توانیم با شما کار کنیم و برنامه‌ای ایجاد کنیم که تضمین کند نتایج مورد نظرتان را به دست می‌آورید، و این نتایج به مدت طولانی یا بیشتر از آنچه انتظار دارید دوام می‌آورند. امروز با دفتر ما تماس بگیرید تا بتوانیم در هر مرحله به شما کمک کنیم.